Abang Ryzal GPTD @ BSPOT TV9

Rabu (16 Julai 2009) 2.15 pagi Salam... alhamdulilah, saya baru sahaja pulang dari Tanah Merah bersama sahabat saya Abdullah Nawi menghadiri Majlis Mesyuarat Agung ABIM Daerah Tanah Merah. Jauh juga perjalanan malam ini dari Bachok ke Tanah Merah (1 Jam perjalanan). Masuk sahaja ke dalam rumah, Terus saya mendapatkan Laptop ini untuk melihat tugasan adik saya, Si Mustakim (Fatih TV) dimana saya telah mengamanahkannya untuk merakamkan siaran B-Spot yang kali ini menampilkan saudara Noryzal (Abang Ijal) , sahabat baik dan senior ABIM dan GPTD yang berentap dengan seorang pensyarah @ pemuzik (namanya tengok dalam video tu ye). Ok ya..jom kita layan dengan segmen B-Spot kali ini, Sistem Pendidikan Malaysia Tidak Relevan??? - Tepat sekali bila abang Rizal berada di posisi menyokong Pendidikan Malaysia masih Relevan -

[p/s : kepada Kamil Korea, syeikh...belum sempat nak upload artikel tu, dah mengantuk bangat nih... internet baru berfungsi usai ana pulang dari Tanah Merah... huhu
]