Seminggu di Kem Anggota Pangkat Rendah (APR) Briged Bakti

15-19 Febuari 2009
From APR lelaki

Saya ditugaskan sebagai trainer untuk Kursus Anggota Pangkat Rendah (APR) Briged Bakti bertempat di HB Village , PCB. Kursus ini berlangsung selama 5 hari (2 sesi) iaitu Kursus untuk APR Lelaki pada 15-17 Febuari dan APR Wanita pada 17-19 Febuari. Saya ditugaskan untuk mengendalikan ice breaking untuk kedua-dua sessi tersebut.



Sesi Lelaki
From APR lelaki
Perbarisan Anggota Briged lelaki

From APR lelaki
Taklimat oleh Timbalan Pengerusi BBM Negeri

From APR lelaki

Skuad Marshal : ajar bebudak gaduh...hehe

From APR lelaki


From APR lelaki
Anggota ketumbukan Briged Bakti : semasa di ajar bergaduh...

From APR lelaki
Angkat siapa yang paling berpotensi...walaupun potensi
berat badan mengatasi segalanya

Sessi Wanita
From apr
Demi matahari dan sinarnya...

From apr
Ayuh srikandi..mara kehadapan!!!

From apr
Lawak-lawak....

From apr
Sessi perkongsian....
From apr

Lagi ajar bebudak gaduh...
nampak cam hero pulak saya ni..hehe (hensem lagi tu)

From apr


From apr


From apr


From apr



From apr

Latihan kawat

From apr
Latihan menyelamat di medan (kawasan bencana) MKN 20

From apr

Untuk sesi wanita.. tugas tambahan saya ialah
mengendalikan kuliah maghrib dan subuh.


Grup Urusetia yang mantap!!

From APR lelaki
masih tersenyum walau kepenatan

From apr
watak urusetia macho... sebab bigbos dia pun macho gak...(aku ler tue)

From apr

model mangsa yang perlu di selamatkan...

From apr
En. Che Yob sedang berbincang dengan urusetia..

From apr
Wah..macam pernah aku lihat gaya ni..tapi di mana ya?

From APR lelaki
Urusetia Srikandi... tiang seri kursus APR

From APR lelaki

Training latihan cara bergaduh... kenapa aku asyik tulis perkataan bergaduh ya..
nak gaduh ke?? hehehe....



iLuvislam.com Top Blog