Induksi Grup Penjejak Tamadun Dunia (GPTD)

From Imej | Afzan

Ampang, 8hb Februari 2009 - Berpeluang bersama teman-teman GPTD berkampung di Pusat Pembangunan Keluarga (FEDEC) Ampang selama 3 hari untuk melaksanakan induksi yang telah lama tertangguh atas pelbagai perkara yang tidak dapat dielakkan. Induksi induk dapat dijalankan dengan lancar dan berakhir dengan misi-misi dan program-program yang telah dirancang selama perkampungan itu.
From Imej | Afzan


Saya menghadiri induksi ini dalam kapasiti Ketua Penyelaras GPTD Kelantan. Wakil daripada kampus juga turut memriahkan juga seperti Saudara Suhadak dari UNISEL merangkap pengerusi Kelab Ibnu Batutah, Saudari Aishah dari UNITEN dan Saudara Amirul dari Kolej Lagenda. Banyak perbincangan-perbincangan yang telah di buat di susun bagi memastikan perjalanan GPTD berjalan dengan lebih tersusun.

From Imej | Afzan


Berpeluang juga betemu kali terakhir dengan dua orang sukarelawan yang akan menjalankan misi dakwah mereka. Pertama saudari Putri Nur Azwa yang akan melakukan misi GPTD dan melanjutkan pengajian ke Jordan selama 4 tahun pada 15 Febuari ini dan saudara Suhail yang akan meneruskan misi dakwah ke China pada 18 Febuari 2009.

From Imej | Afzan

Majlis penutup telah disempurnakan oleh Setiausaha Agung ABIM, Dr. Amran Mohammad. Majlis diakhiri dengan penyampaian sijil penyertaan kepada semua peserta induksi yang hadir.
iLuvislam.com Top Blog