Rindu Berkarya....

Assalamualaykum wbt..

Rasanya agak lama masa saya beruzlah dari memberikan ekspresi diri dalam dunia blog ini, kalau tidak silap saya, selepas hari raya yang ke empat, rutin harian saya sedikit padat dengan beberapa aktiviti yang menyebabkan masa saya untuk ber"ekspresi diri" ini teramat singkat. Insya Allah di masa -masa yang akan datang, saya akan cuba menguruskan masa untuk berkongsi sebaik mungkin...

Lama meninggalkan blog sampaikan ditegur kawan-kawan bahawa blog saya sudah naik sawang... faham-fahamlah kan..


Mengambil iktibar nasihat kawan saya tersebut, maka saya ambil masa untuk mengemas balik, membuang sawang-sawang yang ada , dan insya allah saya nak cuba berkongsi benda baru.
tapi bukan sekarang!! sebab ada beberapa urusan yang ingin saya selesaikan. Perasan tak? di blog saya ada artikel-artikel panjang yang telah saya singkatkan dengan meletakkan link Baca seterusnya @ Read more ?? haa.. entri kali ini saya nak tujukan blogger yang tertanya-tanya macamana untuk membuat aplikasi "read more"pada entry blog yang panjang... Shahiran terutamanya..mesti teruja bila dapat entri ni sebab sebelum ini aplikasi "read more" beliau digunakan dengan membuat dua blog berasingan iaitu blog ringkas yang dihubungkan link nya dengan blog artikel panjang dengan meletak perkataan read more untuk memaparkan artikel panjang... insya allah.. ada masa saya kongsi.. wassalam..